Általános felhasználási feltételek

Jelen Általános Felhasználási Feltételek, Nagyné Fórián Veronika e.v. (4183 Kaba, Cukorgyári ltp. 3/b Adószám: 67475522-1-29 Nyilvántartási szám: 50287644 e-mail: info@chilis.hu Tel.: +36202161870) által üzemeltetet http://chilis.hu oldalon elérhető szolgáltatásainak igénybe vevője általi használatának feltételeit tartalmazza.

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A megjelenített termékek online rendelhetőek meg. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A lap tetején elhelyezett „Kosár”-ra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak vagy akár törölhetnek is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés részösszegét. Ha rendelkezik kuponkóddal vagy ajándékutalvánnyal, beírásával érvényesítheti azt és az a részösszegből levonásra kerül.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a részösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra. Ezután, lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatokat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg a számlázási a szállítási és kapcsolattartási adatokat.
A következő lépésben válassza ki a számlázási adatot, ezt követően a szállítási címet, az Önnek megfelelő szállítási módot, valamint a fizetési módot (utánvét, banki előre utalás). A szállítási költség a kiválasztás során kerül kiszámításra, tekintettel a megrendelt termékek összsúlyára vagy méretére. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés folytatásához fogadja el a "Vásárlási feltételek"-et a jelölő négyzet bepipálásával és kattintson a „Folytatás” gombra. Utolsó lépésként leellenőrizheti rendelésének tartalmát, tekintettel a megrendelt termékekre, mennyiségére, árára és az esetleges szállítási díjjal megemelt végösszegre. Az előző lépések mellett található "Módosítás" gombra kattintva módosíthatja előzőleg a rendelés folyamán megadott adatokat. Ha helyesnek találja a rendelését, a "Megerősítés" gomb megnyomásával elküldheti.

Árak

Áraink Magyar Forinban értendők (HUF) és rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak alanyi adómentes árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, a láblécben a "Szállítási információk" menü alatt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Amennyiben valamely termék ára minden gondosság ellenére hibásan kerül feltüntetésre – különösen a nyilvánvaló elírások, az általános forgalmi értéktől jelentősen eltérő vagy rendszerhiba folytán megjelenő árak, – akkor a kereskedő nem köteles a megrendelt terméket hibás áron szállítani, hanem a Megrendelő tájékoztatása mellett felajánlja a helyes áron történő kiszállítást. Amennyiben ez a Megrendelőnek nem felel meg, elállhat a vásárlástól.

Visszaigazolás

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a megrendelés feldolgozásáról és egyet a várható szállítási időpontról. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél tartalma alapján minden költséget tartalmaz. Kérjük, kísérje figyelemmel levelezését (a regisztrációban megadott e-mail címet), mert e-mailben tartjuk Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a rendelés menetéről, kiszállítás idejéről, vagy a rendelt termék beérkezéséről. Telefonos egyeztetés esetén hívja a +36 20 216 1870-es telefonszámot.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 2 munkanapon belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt is van lehetőség.
- Amennyiben rendelését elküldte, a rendelés teljesítésének megkezdéséig lehetősége van a Megrendelőnek rendelése módosítására amennyiben Megrendelő a visszaigazoló e-mailben észreveszi, hogy hibásan adta meg adatait, vagy hogy valamelyik terméket tévedésből rendelte meg, illetve mást rendelt, mint szeretett volna. Ebben az esetben Megrendelőnek azonnal jeleznie kell ügyfélszolgálatunk felé a tévedését, a kiküldött visszaigazoló e-mailre válaszolva vagy az info@chilis.hu e-mail címen, vagy a +36-20-216-1870 telefonszámon.
- Lehetősége van Megrendelőnek rendelése visszavonására is a kiküldött visszaigazoló e-mailre válaszolva vagy az info@chilis.hu e-mail címen, vagy a +36-20-216-1870 telefonszámon, egészen addig, amíg át nem adjuk Megrendelő csomagját a futárszolgálatnak kézbesítésre. Megrendelő az átadásról minden esetben, e-mailben értesül.

Fizetési feltételek

- Áruházunkban lehetőség van utánvéttel történő fizetésre is. Ez esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. A szerződött futárszolgálat a készpénz átvételéről bizonylatot ad. Részteljesítést nem vállalunk, a szerződött futárszolgálat munkatársa részteljesítést nem fogadhat el. A Megrendelő a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja. - Lehetősége van a rendelése összegének banki utalással történő kiegyenlítésre is. Ebben az esetben a rendelés végösszegét, amely tartalmazza az esetleges szállítási költséget is, bankon keresztül utalja át a visszaigazoló e-mail-ben megadott számlaszámra. Az összeg megérkezését követően kezdjük meg a rendelés teljesítését.
- Bankkártyás fizetés esetén a Barion online fizetési rendszere biztosítja azt. További információ a Barionról: https://www.barion.com/hu/

Személyes átvételnél

Személyesen, az alábbi címen (Egészségbolt 4183 Kaba, Rákóczi u. 93.) lehetséges a megrendelt termékek átvétele, hétfőtől péntekig 8-12 és 13:30-17 között. Ebben az esetben a szállítási és csomagolási költséget nem számítjuk fel. A vásárláshoz minden esetben szükséges előzetes megrendelés és az átvétel időpontjáról e-mailben értesítjük.

Amennyiben a csomagja már átvehető, értesítjük Önt e-mailben majd ezt követően lehetősége van személyesen átvenni és kifizetni a csomag ellenértékét. Személyes átvételnél bankkártyát nem tudunk elfogadni.

Ha személyes átvétellel kérte a terméket, de nem tud elmenni érte, akkor 5 munkanapig tároljuk raktárunkban a megrendelt termékeket, majd a 5 munkanap eltelte után rendszerünk automatikus értesítőt küld Önnek. Ha erre válaszolva jelzi, hogy továbbra is igényt tart a rendelésre, természetesen hosszabb ideig tartjuk itt a csomagot.

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik. A csomagok kiszállítását Magyarország területére vállaljuk, futárszolgálattal. A termék szállítási díját a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, tekintettel a megrendelt termékek értékére, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról, későbbiekben, e-mailben fog tájékoztatást kapni és lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailre válaszolva illetve 06 20 216 1870-es telefonszámon is.

Az utánvétes szállítási díj a csomag értékétől függően, címtől függetlenül, Magyarországon belül. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy munkanapokon 12 óráig leadott rendeléseket még aznap feldolgozzuk és postára adjuk!

Magyarországon GLS futárszolgálattal  házhoz kézbesítve

0 - 5.000 Ft-ig 1.490 Ft 
5.001 - 10.000 Ft-ig 1.390 Ft
10.001 - 15.000 Ft-ig 1.290 Ft
15.001 - 20.000 Ft-ig 1.190 Ft
20.001 -  INGYENES
   

Banki előre átutalás esetén kérjük a végösszeget az alábbi számlaszámra átutalni:

Kedvezményezett: Nagyné Fórián Veronika
Számlaszám: 61400117-13346625
Bank: Főnix Takarékszövetkezet

A közleménybe ne felejtse el beírni a rendelés azonosítót! Az Ön rendelését addig nem szállítjuk, amíg nem érkezik meg annak ellenértéke.

20.000 Ft feletti vásárláskor a csomagolás és szállítási díjat átvállaljuk!

A rendeléseket 1-4 munkanapon belül igyekszünk teljesíteni, függetlenül attól, hogy a rendelést személyesen kívánja átvenni, vagy kiszállítást kér. Az esetlegesen későbbre várható teljesítésről e-mailben értesítjük.

A kiszállítási idő a megrendeléstől számított 1-4 munkanap.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a "Vásárlási feltételek" elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. Amennyiben a visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, elvárható határidőn belül, de legkésőbb 72 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

A termék visszaküldése

A terméket, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban nem minősül megkötöttnek. A szerződést nem iktatják.

Elállási jog

45/2014. (II.26.) Kormányrendelet alapján Ön a csomag átvételétől számított 14 napon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén a nyilatkozatot az elállásra nyitva álló határidőn belül kell elküldeni az info@chilis.hu email címre, vagy jelezni a 06 20 216 1870-es telefonszámon, vagy levél címünkre (Nagyné Fórián Veronika 4183 Kaba Cukorgyári ltp 3/b) Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel az elállást tartalmazó nyilatkozatát.

Elállás esetén köteles a terméket hiánytalan mennyiségi állapotban visszaküldeni az alábbi címre: Nagyné Fórián Veronika 4183 Kaba Cukorgyári ltp 3/b és a kézhezvételtől számított 8 napon belül visszatérítjük Önnek a kiszállított termékek vételárát az Ön által megadott bankszámlaszámra utalással. A termékek visszajuttatásával kapcsolatban felmerült költségeket Ön viseli.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket (postaköltség). A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, hiánytalan állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a vásárlót:
"Az elállás joga nem vonatkozik a szerzői joggal védett termékekre (műsoros CD, DVD lemezek, szoftverek, stb.), amennyiben annak csomagolását felbontották, és a használat bizonyítható. Higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, szexuális segédeszközök, kellékek, kozmetikumok esetén amennyiben már kibontásra került a termék! Ha bontatlan, élhet a vásárló az elállási jogával! A termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése Önt terheli! Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Debreceni Városi Bíróság illetékességét kötik ki."

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Szavatosság

Termékekre vonatkozó szavatossági feltételek a termékek csomagolásán vagy dokumentációján találhatók.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Felmerülő bármely kérdéseivel bátran forduljon hozzánk e-mail-ben az info@chilis.hu címen, vagy telefonon a 06 20 216 1870-es számon.

Alkalmazandó jog, panaszkezelés, jogérvényesítés

Az Ügyfél a termékekkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztó kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Cím: 4183 Kaba Cukorgyári ltp. 3/b
Telefon: +36202161870
Kapcsolattartó személy: Nagyné Fórián Veronika
e-mail: info@chilis.hu

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

·         Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató üzletében elérhető. Az ide írt bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.

·         Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

·         Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

 

Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:​

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Központi telefonszám: +36 1 488 2131
Fax: +36 1 488 2186

​Online adásvételi szerződéssel összefüggő fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján. 

Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

·         Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.

Powered By OpenCart
Chili szósz Webshop - Chili Hungária © 2019
A convenient and secure online payment is provided by Barion Payment Zrt., MNB license number: H-HU-1064/2013 Credit card details are not available to our store.